Reisiblogid Travellerspoint-is

Kolmas päev Phuketis

semi-overcast 31 °C

Kolm päeva on läinud nii kiiresti, et ei ole saanud aega sissekandeidki teha. Mida me siis teinud oleme? Esimese päeva hommikul sai magatud 11-ni reisiväsimust välja ja kuna oli tegemist pühapäevaga, siis Phuketis on seegi päev ametlik puhkepäev. Kõigepealt pidime lahendama transpordiprobleemid ning sõitsime koos Tarmo ja Ingaga Chalongi lähistel asuvasse rollerirenti, mis kuulus Tarmo sõbrale Simonile. Peale mõningast arutelu ja läbirääkimisi, saime endale kaks Honda Click rollerit, ühe peaaegu tutika ning ühe eelmise aasta mudeli. Selle saame uue mudeli vastu välja vahetada 05. juulil.

Kokku maksime kahe rolleri eest 8000 bahti/kuus, mis tundus hea tehing olevat. Lisaks sisaldab see hind kord kahe kuu jooksul korralist hooldust ning lisaks tänu Tarmo sõprussidemetele jäid ka passid meie kätte.

Janale oli see esimest korda ise rollerit juhtida, kuid juba pärast 15 minutilist sõitu, oli kindlus käes. Edasi suundusime Kata Noi randa, kus lapsed said meres hullata ja suuri laineid nautida. Kuna on tegemist madalhooajaga, siis ujumine on randades keelatud, kuid supelda oli siiski mõnus. Viimase nädal ajaga on uppunud juba 7 inimest siin piirkonnas, mistõttu peab olema väga ettevaatlik. Ilm on jätkuvalt vahelduva pilvisusega kuid isegi sellest hoolimata saime naha korralikult ära põletatud juba esimesel päeval. Õhtul käisime söömas ühes kohalikus BBQ kohas, kus 200 bahti eest said süüa nii palju kui jaksasid ning siinkohal oleks mõtetu kirjeldada kui hea see tegelikult kõik oli :). Hiliste öötundideni sai istutud Tarmo ja Inga kortermaja katusel, kus lapsed hullasid basseinis ning meie jõime oma uut lemmikjooki Sang Som'i rohelise Schwepsiga.

Järgmisel päeval ootas meid ees täis „tööpäev“, kus seadsime eesmärgiks leida omale pikaajaline eluase. Käisime vaatamas erinevaid maju ja kortereid nii Chalongi, Rawai, Kata kui ka teistes piirkondades. Tegelikult ega see nii väga lihtne ei olegi. Eelnevalt sai arvatud, et igal pool on väljas suured sildid „house for rent“ jne, kuid tegelikkuses pead ikka palju maha käima, põikama sisse kõrvaltänavatele, küsima tuttavatelt nõu jne jne. Selles osas oli meile Tarmo jällegi suureks abiks, kuna tal oli tehtud suur eeltöö. Kui ise seda kõike nullist alustada, siis võtaks ainuüksi ühe piirkonna põhjalik läbikammimine aega võtta mitmeid nädalaid.

Huvitav on see, et sõltumata madalhooajast ja "masust", ei ole rendihinnad väga soodsad ning ega kohalik eriti ei kauple ka. Kui omanik on farang, siis on võimalik saada soodsamaid tingimusi.

Peale päevast ringituuseldamist oli pilt juba silme ees suhteliselt kirju, mistõttu otsustasime jätkata järgmisel päeval. Ühte kohta, mis meeldima hakkas ning mille hinnatase ka vastuvõetav oli, sai kokku lepitud kohtumine järgmiseks päevaks.

Käidud sai Kata turul, mis kahjuks oli sulgemisstaadiumis meie sinnajõudes (nad pididki esmaspäeviti suht vara putkad kinni panema). Sealt sai ostetud erinevaid juurikaid ja salatimaterjali ning huvitav oli see, et hindu väljas ei ole. Saad mingi korvi, laod sisse kõike mida sa tahad lettide pealt ja siis nad ise kuidagi kaaluvad ja arvestavad sulle hinna kokku. Päris huvitav. Meil läks kartul, tomat, kurk, salatid, hiinakapsas ja veel mingid värgid kokku maksma 85 bahti, Ingal näiteks aga salatilehed, tillid ja kimp sibulaid vaid 5 bahti. Eks see käib kõik rohkem näo järgi.

Külastatud sai ka Patongi suurimat kaubanduskeskust JungCeylon, kust mõned toiduained koju ostsime. Tegemist oli ikka võimsa kaubanduskeskusega, mis mõõtmetelt võrdub Rocca-al-mare kaubanduskeskusega, kuid kus hinnad on naeruväärselt madalad. Näiteks ostsime klaasnuudleid, mille maksumus oli 7 bahti pakk, õli 11 bahti, hakkliha 400g 40 bahti, kanafilee 70 bahti/kilo jne. Super.

Seekordse õhtu veetsime meie korteri kõrval asuva hotelli basseini ääres.

Täna hommikul oli mul eesmärgiks saada kohalikus postkontoris endale aadress ehk P.O. Box. Kuna Kata rannas postkontoris olid kõik postkastid välja renditud, siis sõitsime edasi Patong Beachile, kus siis 500 bahtise aastamaksu eest saime endale aadressi. Niiet, kui kellelgi on soov meile kirjutada, kaarti saata või midagi muud põnevat, siis oleme nõus hea meelega oma aadressi jagama.

Lõuna paiku sai ära proovitud Kata Beachi supersuured lained ning hiljem saime oma esimese vihmasaju. Vihm aga kestis vaid 15 minutit :).

Päikest!

Kirjutas phuketis 17:01 Sildid Thailand Tagged living_abroad

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Kommentaarid

Paluks bahti kurssi :), mis need hinnad EEKides oleks või dollarites :)

autor Kristel

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.