Reisiblogid Travellerspoint-is

Üks lahe pühapäev

sunny 34 °C

Kuna me siin just võtsime vastu 3 toredat eestlast, kes siia kolmeks nädalaks puhkama tulid, mõtlesime neile veidi saart näidata ja ka ise uusi kohti veidi avastada. Mõeldud tehtud ning kella 11 paiku kogunesime Chalongis. Saime mõnikommend meetrit sõita, kui härrad seadusevalvurid meid kõiki kinni pidasid. Kahel meie kaaslased polnud kahjuks juhilubasid ette näidata ning tuli tsipake rahakotiraudu avada ning kahepeale kokku 600 bahti välja käia. Seda sai teha kõrvalasuvas politseijaoskonnas ning kõik see kokku võttis aega ca 10 minutit.

Edasi kulges me tee mööda idarannikut põhja poole, kus tahtsime ära vaadata Royal Phuket Marina. See kujutab endast kohta, kus rikkurid sõidavad oma jahi, kaatri või mõne muu veeelukaga ette, köhivad miljoneid välja ning saavad ennast hellitada 5 tärni teenindusest. See meenutab veidi Monte Carlo või siis Prantsuse Rivierat, kuhu tullakse oma jahte näitama ning luksuslikku õhkkonda nautima. Ega seal suuremat muud teha polnud ning otsustasime edasi põrutada.

Järgmiseks sõitsime edasi Khao Phra rahvusparki, kus asus Ton Sai kosk. Sissepääsu blokeeris kohe üks kohalik tegelane, kes tahtis meilt saada üüratuid summasid sissepääsu eest. Ametlik hind oli 200 bahti täiskasvanu, 100 bahti lapse ning 20 bahti rolleri eest. Kuna me olime kokku üheksakesi, siis tundus hind kokku ikka väga krõbe. Pika lunimise, mangumise ning jahumise saime sisse kokku 1000 bahtiga, kuna tahtsime ikkagi ära vaadata selle, mille tõttu nii kaugele olime sõitnud.

Kosk ise oli pisike, kuid selline mõnus mille sees sai ronida ning loomulikult oli vaja riietega kohe sinna sisse ronida ning veidike jahedamat vett nautida. Igal pool askeldasid ringi tulipunased krabipoisid ning kohalikud pidasid seal oma piknikke.

Peale koses sahmimist läks kõigil kohe kõht tühjaks ning sõitsime edasi Nai Yang-i randa, mis asus saare läänekalda. See on lennujaama kõrval asuv ilus rand, kus ranna ääres tegid kohalikud ehedat grilli ning pakkusid kõikvõimalikest putkadest kõikvõimalikke imeasju mida suhu võis pista. Neil oli tehtud ka selline restorani moodi asi, kus pidi istuma põrandal, ees väike lauake ning katuseks oli tõmmatud mingisugune kile. Päris eksootiline peaks mainima. Seal me siis sõime nii grillitud kana, kalmaari, kala ning BBQ sealiha, jõime kohalikku Changi õlut ning peale seda toodi ette "complimentary" puuviljavaagen kohalike rambutanide ning longonitega (meie uued lemmikud). Kõik see kokku läks maksma 40% vähem kui seni kõige odavamas Tai kohalikus restos kus söönud olime. Üks naaberlauas istuv kohalik pakkus meile kohalikku hõrgutist, mille nimeks oli "zumtak" ning mis maitses nagu banaani, suhkruroo ja pannkoogu ristsugutis. Jälle üks maitseelamus juures. Super.

Tagasiteel avastasime veel kõrval asuvat Nai Thorn-i randa ning edasi juba meile varasemalt tuttavaid Bang Taod, Surin ning Kamala Beachi. Patongis peatusime korra JunggCeilonis ning sai pisut shopatud. Külastasime ka kõrval asuvat Patongi toiduturgu, kus sai ostetud mõned White Snapperid ja tiigerkrevetid.

Kokkuvõttes suutsime selle ühe kiire päeva jooksul maha sõita rolleritega ca 150km ja näha oioi kui palju. Eks nüüd edaspidi olegi meil vaja teha valikuid, et kus meile meeldis ja kus mitte. Ega siis igalepoole ka ei jõua minna, kuid ütleme nii, et see Phuketi saar on maagiline, kus igas nurgataguses ja sopis on peidus eksootikat ning unustamatuid muljeid.

Päikest!

Kirjutas phuketis 06:23 Sildid Thailand Tagged living_abroad

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Kommentaarid

Palun rääkige hindadest!
Ntx palju maxis roller, söök mis te ostate, kust ostate, alko:D jne.....
Tänks:D

autor Meelis T.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.