Reisiblogid Travellerspoint-is

Coral Island

sunny 34 °C

Laupäeva hommikul otsustasime kõik koos ette võtta meie siinviibitud aja esimese saaretripi. Tahtsime välja kaubelda kõige soodsama lahenduse ning peale 7/11-st jookide ostmist suundusime Chalongi sadamasse. Seal ootasid meid trobikond paadimehi, kes kõik oma teenuseid meile pakkuma hakkasid. Peale pikka vaidlemist saime nõusse ühe pikasabalise paadijuhi, kes nõustus meid viima Coral Islandile ning seal kõrval asuvalt ühele väiksemale saarele 2000 bahti eest. See tundus täitsa mõistlik, kuna meid oli 7 täiskasvanut ja 2 last.

Sõit saarele kujunes närvekõditavaks elamuseks, eriti laste jaoks, kuna suure laine tõttu olime juba esimestel meetritel läbimärjad :) Laine oli tõesti suht tugev, kuid paadijuhti see eriti ei kõigutanud. Välja arvatud üks hetk kui kapten oma tooli pealt maha pudenes ning mõne hetke paat omapead lainetes triivis. Peale pooletunnist sõitu jõudsime lõpuks oma sihtkohta Coral Islandil.

Saarel oli ilus kauni lumivalge liivaga rannariba ning vesi oli kristallselge. Rannal asus üks restoran ning rida päevitustoole. Parkisime ennast ära ning otsustasime kohe ka snorgeldama minna. Christianil oli see esmakordne snorgeldamiskogemus ning peale 2 minutit maski ja toruga möllamist sai ta nipi kätte ning hakkasime koos avastama veealust maailma. Kalu oli seal erinevaid kuid mitte siiski nii palju kui seda on kõrghooajal rahulikus merevees. Enne olime kaasa ostnud mitmeid röstsaiapakke, mille siis näpuotsast ning ise vees hulpides kaladele ära söötsime. Jube kift on ikka, kui kalakesed su näppude küljest saia närivad ja samas ümber sinu ringi ujudes sind kõditavad.

Mõned kalad pidasid siiski ka meid oma toiduks ning peaaegu kõik me saime kalade käest hammustada. Ja kusjuures see ei olnud mitte nii valus kui just ehmatav. Osadel jäi isegi käe külge hammustusjälg näha.

Peale poolepäevast päikese käes praadimist otsustasime selle teise saare teiseks korraks jätta ning taas tagasi paati kobida. Tagasiteel sõitis paadimees siiski ka teistest saartest määda ja näitas seal asuvaid randasid. Tundusid päris mõnusad, kuid pigem sellised asustamata kohad, kus puudusid restoranid ning igasugune kaubandus. Tagasitee kestis ca 45 minutit ning seekord juba veidi väiksema lainega.

Kui küsida, et kas läheks uuesti, siis võibolla jah siis, kui eesmärgiks on rannas vedelemine ning kalade sees snorgeldamine. See saar on siiski kõige lähem võimalus Phuketis nautida veelaust maailma ning ka kõige soodsam koht kuhu paadiga saab.

Järgmiseks korraks pakuti meile juba Racha Islandit, kuhu saab minna kas kiirkaatri või siis suurema kalalaevaga. Seal lubati, et saaksime püüda ise kala, mille siis laeva enda kokad ära valmistavad. Kuid see on juba järgmine reis.

Päikest!

Kirjutas phuketis 05:20 Sildid Thailand Tagged cruises

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.