Reisiblogid Travellerspoint-is

Cape Panwa ja ilusalong

semi-overcast 31 °C

Pärast üle nädalaajast vihmasadu tundus, et tuleb esimene kuivem päev. Hommikul sai Liis Marii lasteaeda viidud ning peale jõusaalis ja basseinis käimist otsustasime minna avastama Cape Panwa poolsaart. Olime eelnevalt korra seal ka käinud, kui akvaariumis käisime, kuid eriti ringi polnud seal sõitnud ning avastamissoov oli suur.

Sõitsime mööda poolsaare läänekallast mööda alla lõuna poole ning leidsime õige pea mõnusa viewpointi, kust mõned miljonivaatelised pildid klõpsasime. Liikusime mööda rannikut siis edasi, kuni jõudsime ühe hüljatud rannani. Kohe tekkis küsimus, et kuidas nii maalilises kohas saab olla üldse hüljatud randu. Seal olid mõned mahajäetud rendi bungalod, müügiletid ning sadade meetrite ulatuses lumivalge liivaga rannariba.

Huvitav oli see, et selles saareosas oli meri täiesti rahulik ning meenutas pigem kõrghooaega kui madalhooaega. Lõpuks jõudsime siis välja ühele rannaribale, kus mõnned meist kostitasid ennast hea ja paremaga ning osad ujumas ja päikest võtmas käisid.

Kahjuks seepäev meie Jana ja Christianiga edasi seltskonnaga kaasa liikuda ei saanud, kuna Liis Marii oli vaja lasteaiast koju tuua. Peale seda otsustasime minna Katala meie tuttava massaazisalongi, kus siis Hans Christian kohe juuksuritooli istus ning Liis Mariile soengut tegema hakati. Liisu jaoks oli see uudne ning pisut kummastav kogemus, kui neli tädi tema ümbes askeldasid ning oma oskusi näitasid. Nimelt tehti talle megailus pats pähe, maniküür, pediküür ning lisaks masseeriti selga :) Hans Christianile taheti ka massaazi teha, kuid tema piirdus siiski vaid varbaküünte lõikamise ning juukselõikusega. Hiljem läksime veel väikesele ostureisile Kata turuputkadesse, kus siis peale suuri kauplemisi saime suht odava raha eest kõik midagi mõnusat selga...kes uue jalgpallikostüümi, kes uued kleidi, kes uued särgid jne :) Ühesõnaga järjekordne tore päev oli.

Päikest!

Kirjutas phuketis 06:11 Sildid Thailand Tagged living_abroad

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.