Reisiblogid Travellerspoint-is

Visa run

rain 28 °C

Taimaale sisenemiseks on eestlastel vaja omada viisat. Nagu meie eelnevatest postitustest olete lugenud, siis meie omame mitme sisenemisega aastast Non-Immigrant Type "O" viisat. Sel viisal on aga tingimus, et iga kolme kuu tagant peab korra riigist lahkuma ning uuesti riiki sisenedes saame olla Taimaal järjekordsed kolm kuud. Tegelikult siiski mitte päris kolm kuud, kuna me sisenesime eelmine kord riiki 21. juunil, siis passi löödi tempel, kus oli kirjas, et peame riigist lahkuma enne 17. septembrit. Seega saime loa olla riigis 4 päeva vähem kui kolm kuud.

Olime otsinud pikalt erinevaid pakkumisi kõrvalriikidesse, kuhu just lastega kõige mugavam minna oleks olnud. Lõpuks leidsime AirAsia pakkumise Kuala Lumpurisse Malaysiasse, kus kogu tripp võtaks aega pool päeva. Meile tundus see päris mõnus lahendus. 16. septembri hommikul olime jummala kindlad, et sõidame ise rolleritega lennujaama, mis asub umbes pooleteist tunnise sõidu kaugusel, kuid nagu ikka ja alati töötas Murphy seadus ning vihma kallas :) Mis siis muud meil üle jäi, kui tellisime TaxiMeter takso ning sõitsime lennujaama. Lend pidi väljuma 13.35, kuid jäi siiski kokkuvõttes mingi 30 minutit hiljaks. Lootsime veel, et meil on kahe lennu vaheline aeg 4,5 tundi, et äkki isegi jõuame linna vaatama. Lend ise oli suht lühike, 1 tund ja 20 minutit ning sai kõvasti kõht täis vitsustatud. Kohati oli ka ikka päris korralikku turbulentsi tunda.

Kuala Lumpurisse jõudes tervitasid meid kohalikud suhteliselt mornide nägudega. Olles ju harjunud Tai naeratuste ning heatahtlikkusega, siis siin riigis enam seda ei tundnud. Ei tea kas selle pärast, et tegemist on islamiusulise kultuuriga, kuid inimesed olid suht mornid, mehed trügisid kõikjal järjekordades ette, lükates naisi ja lapsi kahte lehte laiali jne. Kui Taisse tulles oli tunne, et vot see on koht kus tahaks elada, siis vähemalt Kuala Lumpuris seda tunnet ei tekkinud. Just isegi vastupidi. Nüüd oleks nagu kahevahel, et kas tahakski seda riiki pikemalt avastama hakata :) Eks kindlasti on olemas ka mõnusaid paiku ning lahkeid inimesi seal riigis ja ega see lennujaama olukord ei peegelda riigi üldist nägu, kuid siiski. Vahetevahel on esmamulje just see kõige õigem.

Niisiis tahtsime minna ka kiiresti linnatuurile, et vähemalt ära näha need kurikuulsad Petronase kaksiktornid. Kuna aga AirAsia ei lenda mitte Kuala Lumpuri põhiterminali, vaid Low Cost Carrier terminali (LCCT), siis otsene kiire ühendus kesklinnaga ka puudus. Seevastu Kuala Lumpuri International Terminalist (KLIA) läheb KL Ekspress rong, mis läbib 75km vahemaa 28 minutiga. Selleks et saada LCCT-st KLIA-sse, tuleb sõita kõigepealt bussiga ca 30 minutit ning alles siis saab rongi peale minna. Kõik, kelle käest infot küsisime, ütlesid, et pole mõtet üritamagi minna. Kui oleks meil aega olnud kuni 8 tundi, siis veel, kuid kolme tunniga pidi linnakülastus lootusetu olema.

Eks me siis tegime oma aega parajaks. Käisime lastega Macis, ostlesime lennujaama mõnusates ostukeskustes :) ja veetsime niisama aega lugedes ja mängides. Kusjuures aeg läks lennates ning tagasi alustasime lendu juba 20.25. Kuna Malaysia kell on tunnike eest Tai kellast, siis kohale jõudsime tagasi Tai aja järgi 20.35. Peale pooletunnist Phuketi lennujaamas passikontrolli sabas jorutamist aga saime omale passidesse uhiuued templid, kus ilutses järgmine kuupäev: 14. detsember. Seega seekord saime loa Taimaal viibida 2 päeva vähem kui kolm kuud. Juhuu :)

Varsti peab hakkama planeerima juba järgmist visa runi, kuna võimalus detsembris kusagile hea hinnaga pileteid saada jääb iga päevaga järjest väiksemaks.

Järgmiste run-ideni.

Päikest!

Kirjutas phuketis 09:13 Sildid Thailand Tagged family_travel

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Kommentaarid

Tere.
Tahtsin küsida kuidas selle esimese viisa saab ja kas see on keeruline?
Teiseks kas seal on ka mingit äriajamise võimalust.
Oloen seal ise käinud aga siis ei uurinud smas räägitakse et ega need restoranid ja kohvikud vist sisse ei too.Mis võimalusi seal üldse on.
Muidu ilus koht aga see 3 kuu tagant käimine see vist tüütab ära ja kui kulukas see üldse on.Ja kui see aastane viisa sabab läbi kas siis saab seda seal pikendada või kuskil mujal.
Olen tänulik kui vastate.

autor Kaspar

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.