Reisiblogid Travellerspoint-is

Sirey Island

sunny 33 °C

Laupäeva hommikul ärgates terendas taas taevas ere päike ning ega me siis sellise ilusa päevaga toas konuta. Tüdrukud seevastu otsustasid sukelduda kaubandusmaailma ning soovisid minna Phuket Towni teatud spetspoode otsima. Meie otsusasime veidi Phuket Townis edasi seigelda ning ühtäkki sattusime pisikesele Sirey saarele, mis on Phuket Towniga sillaga ühendatud.

Kui Phuket Town on selline linnalik ja räpane, siis Sirey Island oli seevastu nagu pisike paradiis. Meie esimene peatuskoht oli saare tagaosas olev meremustlaste küla, kus seniajani elavad seal mustlased, kelle elustiil ja maailmavaade on säilinud kaunis ehedana. Seal olid pisikesed "kanajalgadel" majakesed, kus siis mustlased ringi askeldasid ning oma igapäeva tegemisi tegid. See oli justkui teistmoodi tegelikkus ning killuke uudsust siin Phuketil. Enamasti tegelesid nad kalapüügiga, kuna kõikjal olid suured kalavõrgud ning tundus, et kogu tegevus käib nende ümber.

Külakene läbi käidud, liikusime edasi kohalikku templisse, mis asus kõrgel mäe tipul. Mäejalamilt leidsime veel munkade poolt hallatava kilpkonnakasvatuse, kus siis ka mõned sägad ja muud kalakesed ringi ujusid. Seekordselt oli tegemist suhteliselt pisikese templiga, kuid mille seest leidsime päris piraka lamava buddha kuju. Analoogset võib leida ka Bangkokist, mida loetakse maailma suurimaks lamavaks buddhaks, kuid ka see Sirey saare templi oma oli suhteliselt muljetavaldav. Templi rõdult avanes kaunis vaade nii Phuket Townile kui ka ümbritsevatele saartele. Läbi kauge kuma oli näha isegi Phi Phi saared.

Kuna templist oli kogu saar nagu peopesa peal näha, siis enam vähem ka teadsime kuhu järgnevalt sõita. Käisime ronimas ühe teise mäe tippu, kus asetses mingist imelikust raudkivist suur kaljulahmakas. Ja jällegi sai klõpsatud nii mõnigi postkaarti vääriv pilt, mida tegelikult pakkus ka iseenesest kogu saar ning seal asetsevad paigad.

Edasi sõitsime tervele saarele tiiru peale, kuna saare enda suurus oli ca 20km2. Mõnus oli ilusates valge liivaga randades jälgida lahkuvaid kiirkaatreid ning sebimisi ning imelikul kombel oli meri peaaegu et peegelsile.

Ära sai käidud ka veel saare silla juures asuvas kalatraalerite sadamas, kus seisid reas ilusad ja värvilised kalalaevad. Korraks külastasime ka Phuket Towni vanalinna, mis oli justkui väike meetükike tõrvapotis ning andis Phuket Townile hoopis teistsuguse ilme.

Ühesõnaga oli järjekordne tore päev ning nentisime taas fakti, et olgugi Phuket väikesaar pealegi, avastamisrõõmu ja põnevaid kohti kuhu järgmistel päevadel või kuudel minna, on ikka väga palju.

Päikest!

Kirjutas phuketis 04:57 Sildid Thailand Tagged living_abroad

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Kommentaarid

Wow.. paris lahe reis! Täpsustuseks siis veel et kõige suurem lamav Buddha ei asu mitt päris Bankois, vaid 2 tunni bussisõidu kaugusel sealt: Ayutthaya's. Ja sellelahedalt võib leida nii mondagi huvitavaid muid asju. Lihtsalt faktiks Teie päevale lisaks..

autor Tiiu Kiigajaan

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.