Reisiblogid Travellerspoint-is

Kalaretk

sunny 35 °C

Juba pikka aega oleme mõlgutanud mõtteid, et kui juba Phuketil elada, siis kuuluks sinna ka loogilise osana kalapüük. Ükspäev me siin käisime Jensi ja Andrega Rawai muuli pealt spinningut loopimas, kuid kahjuks ei näkanud seekord ei meil ega ka kõrval olevatel kohalikel kalameestel.

Hakanil, kes on meie naabrimees Rootsist, tekkis idee, et võiks lastele korralikumat kalapüüki näidata. Hommikul kell 9 ootas meid Rawai sadamas pikasabalise paadiga lõbus mees oma pojaga, kes oli valmis pannud nii suuremad kui ka väiksemad õnged ning külmakastid meie võimaliku saagi jaoks.

Esimsed tund aega möödusid suht lootusetus tundes, kuna sõit õigesse kohta lihtsalt võttis rohkem aega, kui me arvata oskasime. Kogu aeg olid vees 2 suurt spinningut, mis paadi taga vaikselt kaasa lohisesid. Ja siis näkkas meil ka esimest korda. Hakani poeg Niklas hakkas koos isaga seda suhteliselt suurt purikat välja sikutama. Kala osutas võimast vastupanu hüpates veest välja ning tirides õnge eri suundades. Saime ka teada, et kui nendes vetes kala konksu otsas üles-alla vees hüppab, siis on nähtavasti tegemist Dolphin Fishige ehk tõlgituna delfiinkalaga. Ei maksa segamini ajada delfiinidega ning kätt südamele pannes ei olnud meil mingit kavatsust Flippereid püüdma minna :) Ühesõnaga seal oli tõepoolest otsas umbes 6km raskune delfiinkala, kuid peaaegu paati sikutamise hetkel pääses kala konksu otsast põgenema.

Järgmist kala aga ei pidanus me kaua ootama ning me koos Christianiga sikutasime välja higimull otsa ees ühe võimsa tuunikala. Christian pakatas õnnest kui sai võtta kala kätte ja lasta endast koos kalaga pilti teha. Kõik hirmud nii paadisõidu kui ka võimalike ohtude ees olid kadunud.

Vahemärkusena tahan öelda, et meil õnnetus näha suhteliselt haruldasi vaalhaisid. Neid oli kaks, paadijuhi sõnul isa ja poeg, kes siis majesteetlikult liikudes ennast pinnal näitamas käisid.

Igatahes me sikutasime kordamööda välja 7 suurt tuunikala umbes kahetunnise perioodi vältel. Kuna kell hakkas liginema lõunale, siis otsustasime seekord edasisest püügist loobuda ning suundusime Coral Islandile, kus siis sõime lõunat. Otse restorani kõrval askeldasid mäeveerel ringi kaks umbes kahe meetri pikkust Comodo varaani, kellele restoranitöötajad toorest kana loopisid. Mõned nädalad tagasi sai soetatud ka snorgeldamisvarustused, mida käisime kristallselges vees ka katsetamas.

Õhtul tegime kogu eestlaste kommuunile ühe mõnusa grillipeo ning erinevaid meetodeid kasutades sai meie päevasaak ära grillitud.

Otsustasime, et sellisest kalapüügist võiks saada mõnus traditsioon, kuna ei oska ette kujutada mõnusamat ajaveetmisviisi päikeselisel päeval paadis külma õlut juues ja suuri kalapurikaid paati sikutades :)

Päikest!

Kirjutas phuketis 20:41 Sildid Thailand Tagged boating

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Kommentaarid

Ai kui hästi selle loo lõpp kõlab :) Eriti kui sind ümbritseb 5 kraadine sompus sügisilm... Aga juba mõne nädala pärast kavatsen paar suuremat purikat välja tõmmata :P

autor Margus

Mul tuli selline tuunikala sushi isu peale mis hirmus.... PS: tahaks näha Christiani fotot tuunikalaga :)

autor Kaili

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.