Reisiblogid Travellerspoint-is

Vend ja sõbrad külas

semi-overcast 37 °C

Viimane nädal aega on möödunud meeletul kiirusel, kuna eelmisel pühapäeval saabusid saarele meile külla mu vend oma naise ning sõber oma naisega. Nad olid just saabunud imeliselt puhkuselt Bali saarelt ning teinud mõned linnatuurid Singapuris. Phuketil plaanisid nad veeta aega täpselt nädal aega ning me omaltpoolt plaanisime ka ise oma toimetamistes väikse pausi teha ning nendega puhkuseveetmisega ühineda.

Kohe esimesel õhtul rentisime kastiga auto, kuna otsustasime kõik koos liigelda. Rollerimõte käis ka peast läbi, kuid kuna Meelisel jäid juhiload koju ning ega ka sõidukogemus oli vähene (eriti sellises liikluses), siis tundus automõte kõikidele hea ja vastuvõetav. Autoks oli meil 2 uksega Mitsubishi Triton, kus ka sees taga sai 3 inimest ilusasti istuda. Enamuses kujunes see siiski nii, et kastikoht oli rohkem hinnas, kui autos sees.

Esimesel õhtul tutvustasime neile oma lemmiksöögikohta Anchor Inni, kus nad said oma esimese toiduelamuse. Nädala vältel käisime seal korduvalt söömas ning pettuda ei tulnud kellelgi.

Esmaspäeva hommikust otsustasime teha väikese saaretuuri ning läbi käia mõned vaatamisväärsused. Alustasime Phuketi Townis olevast ahvimäest, kus me söötsime sadadele looduses elavatele ahvipärdikutele pähkleid. Edasi liikusime Sirey Islandile, kus käisime mäe otsas asuvas Buddha templis vaadet ja kuldset lamavat Buddha kuju vaatamas, kui ka rannaäärses meremustlaste külas. Sealt osteti ka mõned meened kodustele. Tagasiteel sai tehtud ka väike peatus Phuketi kalasadamas ning edasi sõitsime juba Chalongis asuvasse Big Buddha templisse. Seal tehti läbi "lucky" käepaela rituaal ning üritati kätega suurt kongi helisema panna. Peale seda sõitsime edasi Prompthep Cape ehk saare lõunatippu järgmisi lummavaid vaateid nautima ning edasi juba Nai Harni randa ujuma. Sealne ujumine jäi küll üürikeseks, kuna kohe ranna ääres ujusid ringi mõned Jelly Fischid ehk meduusid, mis kõikidel ujumise isu ära võtsid :)

Teisipäeva hommikul käisime meestega Kathu Cable Skis wakeboardiga sõitu proovimas. Nii Alari (mu venna) kui ka Meelise ees võtan mütsi maha, kuna juba pärast mõningast proovimist õnnestus neil mitu ringi järjest kukkumata läbida. Peale seda olid nad muidugi füüsiliselt niivõrd kurnatud, nagu oleks maraton läbi jooksnud. Seejärel võtsime tüdrukud peale ning sõitsime väikesele shopingule Premium Outleti. Hiljem käisime veel suures Tescos shoppamas, söömas jnejnejne...ühesõnaga oli see selline teguderohke päev, kus põhirõhk oli poodlemisel :)

Kolmapäeva hommikul oli meie naaber Jens organiseerinud meile väljasõidu Coral Islandile. Pidime proovima esmakordselt harpuunidega kalastamist. Läksime oma vana tuttava pikasabalise paadiga Bon Islandi külje peale kui Jens äkki teatas, et tal on varuks meile ka mõningased mängud. Nimelt nüüd mehed panevad omale maskid pähe ning hüppavad vette. Nemad sõitsid paadiga veidike eemale ning märguande peale pidime neile järgi ujuma. Ülesanne oli, et naised paadist peavad meile ilma sõnadeta seletama, mida me otsima peame ning kust. Ühesõnaga kogu sisu oli selles, et pidime vee alt üles leidma korallide külge seotud pudelid, mille sisse oli peidetud mängu järgmine vihje. Pudelid leitud, sõitsime edasi Coral Islandile. Seal peatusime Banana Beachil, mis on veidike vaiksem ning eraldatum kui suurem Long Beach. Seal sai veidi supeldud, päevitatud ning alustatud järgmise mänguga. Nimelt nüüd oli naiste kord üles leida rannaliivale peidetud asi. Pärast pikka otsimist ning mõtlemist, leidis igaüks liiva alla maetud võtme, mis pidi omakorda tähendama mängu järgmises etapis midagi erilist.

Nüüd oli aeg meestel kalale minna. Sõitsime pikasabalisega saare teisele poole ning jäime keset vett ankrusse. Jens tegi väikese ülevaate, kuidas harpuuniga käituda, kuidas vinnastada ning mida peab teadma ja jälgima vee all. Koolitus saadud, oli aeg jahile minna. Alguses tundus see väga lihtne....lähed snorgeldama ning otsid suuri kalasid ning aina põmmutad. Tegelikkuses on vee all kõik suurem ja ilusam kui tegelikkuses. Kui vee all paistab kala pool meetrit pikk, siis tegelikkuses võib ta olla vaid 20cm pikk. Niisiis sai tulistatud ja vinnastatud niiet higimull oli otsa ees, kuid mida ei saanud, see oli kala :) Ühele sain pihta, kuid kahjuks pääses see kala minema.

Paadimees ja tema poeg, samuti ka Jens olid saanud kätte mõned kalad ning see andis lootust, et kogu see asi päris võimatu ka ei ole. Otsustasime sõita veidi edasi, et leida paremat kohta. Nüüd oli juba mul eesmärk omaette, saada kätte maksku mis maksab vähemalt üks kala. Ja ennäe imet, pärast pooletunnist luuramist ja pärast viiekümnendat lasku õnnetus mul kätte saada üks papagoikala, mis loomulikult vee all tundus suur, kuid väljavõttes vaid 20cm pikkune. Kuid asi seegi, vähemalt nüüd oli käsi valge. Edasi sõitsime tagasi tüdrukute juurde ning tegime mõnusa pikniku :)

Edasi sõitsime pikasabalise paadiga Bon Islandile, kus Jens korraldas meile viimase mängu. Pidime lahe peal olevad korallide külge kinnitatud õhupallid ära tooma. Õhupallid olid aga kinnitatud korallide külge nööriga, mis oli lukus tabalukuga. Kuna aga Alar oli enne ära kaotanud oma leitud võtme, siis nüüd ma mõtlesin, et ju siis seda lukumängu enam ei rakendata ning kiskusin raksti kogu pulli koralli küljest lahti. Pärast tuli siiski välja, et oleks pidanud kaldale tagasi ujuma võtme järgi :) Järgmine kord lubas ta õhupallid kinnitada jämeda köiega, mida niisama lahti ei saa :)

Väsinuna kuid õnnelikult tagasi jõudes käisime läbi poest ning ostsime kõik vajaliku oma kalasaagi grillimiseks. Õhtul valmistasid tüdrukud kala kõrvale igast salateid ja kastmeid ning nauding oma püütud saagist oli võrratu.

Järgmise päeva varahommikul kella 5 paiku oli äratus ning kõik peale meie läksid Similani saartele. Meie omakorda kasutasime päeva ära kolimiseks, kuna juba mõned ajad tagasi leidsime omale unistuste villa ning lõpuks saime oma kolimised teoks teha. Meie majast annan ülevaate juba mõnes järgmises postituses, kui oleme ennast sinna sisse seadnud.

Reedel oli meil kavas saare lääneranniku tuur, kus sai külastatud nii Kata Noi, Kata, Karoni, Patongi, Kamala, Surini ning Bang Tao randu. Rahvale möödus teine pool päevast Kata Noi rannas ujumise ning mõnusa ühise õhtusöögiga kaljuserval asuvas miljonivaatega resoranis. Õhtuks rentisime bussi ning läksime kõik koos Patongi ööelu nautima, kust ei puudunud nii ping-pong showd kui ka gay-baarid :)

Laupäeval otsustasime veidi veel oma viimased jäägid majast ära kolida ning päeva teises pooles läksime Nai Harnis asuvasse kohalikku sauna, nii aurusauna aure kui ka mõnusat massaazi nautima. Päeva lõpetas päikeseloojangu vaatamine ja pildistamine Promthep Cape juures asuval mäeküljel.

Varsti hakkame siin oma samme lennujaama poole seadma ning tuleb vend ja sõbrad ära saata. Nuuks. Meil oli väga lõbus, kuid kindlasti kohtume juba varsti ning selle ootuses....

...päikest :)

Kirjutas phuketis 20:15 Sildid Thailand Tagged family_travel

Saada sissekanne e-postigaFacebookStumbleUpon

Sisukord

Ole esimene, kes kommenteerib seda sissekannet.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.