Reisiblogid Travellerspoint-is

mai 2009

Kindlustused

sunny 18 °C

Pärast pikki otsinguid ja mõttemõlgutamisi oleme ära teinud aastase reisikindlustuse. Kaaludes kõiki variante nii Eesti kindlustusseltside osas kui ka rahvusvaheliste kindlustuste vahel, jäi meie valik pidama IF Eesti kindlustusel.

Oleme kindlustatud siis alljärgenevalt:

Meditsiiniabi kindlustus: 1 000 000 EEK/inimene
Pagasikindlustus: 10 000 EEK/inimene
Reisitõrke kindlustus: 10 000 EEK/inimene

Lisaks eritingimustesse lasime lisada, et Hans Christian mängib võistlusspordi tasandil jalgpalli. Ka see oli eritingimus, mis kergitas oluliselt kindlustusmakse suurust.

Tegemist on aastase kindlustusega, kehtivuspiirkonnaga "kogu maailm". See tähendab, et see kehtib ka lühiajalistel reisidel erinevatesse riikidesse ning samuti kehtivad nende puhul nii pagasi kui ka reisitõrkekindlustus.

Eesti kindlsustustel on se viga, et kindlustusjuhtumi korral tuleb meil endal kahju/nõue kinni maksta ning tagantjärele saab taodelda nõude hüvitamist. Osad rahvusvahelised kindlustusseltsid, a la Bupa International jne, on teinud vastavad lepingud, et näiteks haiglaravi või arstikulude hüvitamine käib otse kindlustusseltsist. See on hea, kui arved suurema ning pole selliseid summasid kohe välja käia. Paraku on sellisel teenusel ka halb külg, nimelt hind. Vastavalt võetud pakkumistele algasid hinnad neljale inimesele alates 40 000 EEK, mis ilmselgelt meil ülejõu käis.

Senini olen kuulnud IF Kindlustuse kohta vaid positiivseid kommentaare, kuid endal reisikindlustuse kogemus antud ettevõttega puudus. Loodame, et seda poliisi siiski vaja ei lähe.

Siinkohal suured tänud IF Kindlustuse esindajale Signele, kes meile parimate tingimuste ning hinnaga kindlustuse aitas välja võidelda.

Päikest!

Kirjutas phuketis 23:18 Sildid Estonia Tagged preparation Kommentaarid (0)

Viisad käes

semi-overcast 15 °C

Kaua oodatud kaunikene nagu öeldakse. Saime lõpuks passid postiga kätte, kus ilutseb aastane Non-Immigrant Type "O" viisa...ja nii meie kõikides neljas passis.

Kokku võttis see aega täpselt 18 päeva. Nüüd juba julgen soojalt soovitada kõikidele, kes soovivad Tais pikemalt peatuda, kasutada Inglismaal Hull-is asuvat Tai saatkonda. Teenindus ja asjaajamine olid ekstra klass. Täpsemalt juba kõik kirjas: Thai Consulate, kust tuleb valida AB Standard Visa Application Pack. Seal juba kõik kirjas, mida tuleb täita, mis dokumente lisada ning palju see kõik maksma läheb.

Meie peame siinkohal tänama meie Londonis resideeruvat tuttavat Dianat, kelle kaudu käis post. Suured tänud :) Nimelt kui saata passid postiga, siis nad saadavad tagasi passid ainult Inglismaa aadressile. Teine variant on isiklikult kohale minna, mil saate viisad kätte 30 minutiga. Super.

Nüüdseks on lahendatud viimane otsene takistus, mis oli pikka aega küsimärk.

Vahepeal sai ära ostetud Bangkok-Phuket lennupiletid, mille kogumaksumus neljale kujunes naeruväärseks 850 krooniks. Kusjuures see sisaldas veel võimalust pagasit kaasa võtta kuni 20kg/inimene ning lisaks valisime veel nummerdatud istekohad, mis muidu AirAsia lennufirmas ei ole määratud.

Kuna meie lend saab alguse Helsinkist, siis ostsime ära ka laevapiletud Soome. Selleks otsustasime valida LindaLine tiiburi, mis väljub 19.06 kell 08.00. Hoiame ainult pöialt, et sel päeval tormi ei ole, mil teatavasti need pisikesed laevukesed sõita ei tavatse :) Vahepeal sai mõeldud ka lennukiga Helsinkisse minemist, kuid ajad ei klappinud kohe kuidagi ning lisaks lennupiletid Soome on hetkel mõttetult kallid. Laevapiletite eest maksime tervele perele kokku vaid 606 krooni ning lisandub veel taksosõit Vantaa lennujaama.

Ahjaa...vahepeal sai veel sõlmitud meie maja müügileping ning uute omanikega on kokku lepitud maja üleandmine 18.06.2009. Vaikselt on tehtud ka teisi ettevalmistusi: muretsesime arstirohtude varud aastaks, käisime rääkimas poja õpetajate ning vallavalitsusega koolikoha säilitamise pärast ning uuendatud sai nii pankade pin-kalkullatorid ning pangakaardid.

Päikest :)

Kirjutas phuketis 17:59 Sildid Estonia Tagged preparation Kommentaarid (0)